Öppet hus

Lördag 16 november 2024 är ni välkomna till oss på öppet hus!

Elevvärdar

Ställ gärna en massa frågor! Vi finns här för att hjälpa dig med ditt gymnasieval. Du kan t. ex. kontakta programansvarig, studie- och yrkesvägledare, skolledning och elevhälsan.

Skuggning

Du som går i årskurs 9 och är nyfiken på hur det är att gå på Karlbergsgymnasiet kan anmäla ditt intresse för att komma hit och skugga en dag. Skuggning är en spännande möjlighet för dig som känner dig osäker på vilket gymnasieprogram som passar dig bäst. Det innebär att du som elev på grundskolan får komma till oss på Karlbergsgymnasiet för att hälsa på, och vara med i undervisningen under en dag. Du får en elevvärd, och vi kommer att göra vad vi kan för att du skall få en liten inblick i hur det är att vara student hos oss.

Sidinformation

Senast uppdaterad: